Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Ευχαριστήρια Επιστολή


ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ                                                Καστοριά 11-1-2013
ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ( 2010 – 2012)
ΚΙΝ: 6936232157

E-MAIL: xristoskyr36@yahoo.gr
Blog: http://kyriazisxristos.blogspot.gr


                                                                                                        ΠΡΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Π.Ε. Ν. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ



Αγαπητές/οί
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

Με τη λήξη της θητείας μου, ως Αιρετού Εκπροσώπου του Π.Υ.Σ.Π.Ε Καστοριάς, νιώθω την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε εκπρόσωπό σας στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
Τα δύο προηγούμενα χρόνια, από τη θέση του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Ν. Καστοριάς, με γνώμονα, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, τη δικαιοσύνη και κυρίως το σεβασμό στον κάθε συνάδελφο, έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Προσπάθησα να σας παρέχω καθημερινά μια πολύπλευρη ενημέρωση, - μέσα από την ιστοσελίδα μου , τα ενημερωτικά μου δελτία και την προσωπική μας επικοινωνία – πάνω σε θέματα που μας απασχολούσαν. Ταυτόχρονα ήμουν παρών, και συμμετείχα ενεργά σε όλους τους αγώνες του κλάδου μας.
Θα ήθελα, τέλος, να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και τα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου για την συνεργασία μας και να ευχηθώ στα Αιρετά μέλη του Π.Υ.Σ.Π.Ε Καστοριάς, Οικονομίδη Λεωνίδα και Γαπκιάδη Γεώργιο, καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουν.

                     Με εκτίμηση

                       Κυριαζής Χρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου